Implementarea noului logo si go-live sistem ERP

Privind înapoi, putem afirma că în 2010 ne-am atins obiectivele. Contrar anului precedent, în cadrul organizaţiei noastre anul 2010 a fost caracterizat prin dezvoltare, prin înnoire, prin activităţi constructive. Am continuat extinderea reţelei teritoriale, în primul rând prin deschiderea magazinelor şi showroom-urilor în Oradea, Târgu Mureş, Baia Mare şi Timişoara, astfel numărul unităţilor noastre teritoriale ajungând la 16.

În spiritul reînnoirii şi dezvoltării, cel mai important proiect început anul trecut a fost implementarea sistemului integrat de management (ERP) Microsoft Dynamics AX (DAX). Noul sistem informatic asigură acoperirea domeniilor importante începând de la logistică, depozitare, organizare transport, utilizare coduri de bare, utilizarea dispozitivelor mobile până la managementul complet al resurselor societăţii. Startul propriu-zis al noului sistem este programat pentru data de 17 ianuarie, luni, când magazinele şi depozitele noastre îşi vor redeschide porţile în faţa clienţilor. Era necesară suspendarea activităţii noastre pentru o perioadă mai lungă faţă de anii precedenţi, pentru a putea finaliza ultimele sarcini ale acestui proiect - testări, inventariere, instruirea personalului pentru utilizarea sistemului nou, etc. - şi pentru a putea începe anul nou cu o deservire corespunzătoare. În pofida eforturilor noastre, ca şi în cazul altor proiecte de asemenea anvergură, trebuie să admitem că într-o fază iniţială pot apărea dificultăţi în activitatea noastră comercială şi de logistică, motiv pentru care trebuie să ne cerem scuze anticipat de la clienţii noştri şi să apelăm la răbdare şi înţelegere, deoarece funcţionarea perfectă a noului sistem necesită timp. Putem asigura însă, că avem resursele necesare pentru rezolvarea imediată a neajunsurilor care ar putea să apară.

Deasemenea, în anul nou pornim cu un nou logo organizaţional, înregistrarea lui fiind finalizată la sfârşitul anului trecut. La începutul crizei a devenit clar că vom depăşi cu succes acest obstacol şi vom face parte din tabăra învingătorilor, numai dacă reorganizăm societatea, procesele interne, dacă investim în capitalul uman, dacă implementăm un nou sistem informatic... pe scurt, dacă ne reînnoim. Acest nou logo organizaţional este simbolul reînnoirii, care în curând va apare şi pe produsele noastre din gama premiu, de înaltă calitate.

Mulţumim pentru încrederea, sprijinul pe care ni l-au acordat până acum clienţii, creditorii, furnizorii, acţionarii şi colegii noştri şi pe care ne bazăm şi în viitor, totodată Vă dorim tuturor un An Nou Fericit, plin de sănătate şi realizări!

Echipa Melinda Instal 

 

Sediu Central

RO

535600 Odorheiu Secuiesc
Jud.Harghita

Str.Beclean Nr.314

Romania

 

Date de Contact

Sunati-ne la:
Tel. 0266-207 400, +40 740-150 150
Fax.:0266-207 401, 0266-207 402

Email:

 

Newsletters

Subscribe and get the latest updates, news, and more...