Ce face un bun vânzător? – Vinde!

 În perioada ianuarie-mai, un consultant al companiei Ascendis, domnul Ionel Dinu a ținut trei cursuri de instruire pentru lucrătorii comerciali la Căpâlnița, județul Harghita. Conform opiniei participanților instruirea a fost foarte utilă și interesantă și suntem convinși că ei vor putea folosi cele învățate în activitatea lor zilnică.
Stupar Cristiana (director sucursală, CJ): Pentru mine aceste trei sesiuni au fost o experiență plăcută și utilă de viață. Am însușit în acest timp foarte multe cunoștințe despre cum să dăm dovadă de profesionalism în relațiile pe care le avem cu clienții noștri. Materialele predate în aceste trei sesiuni au fost de un real folos, aplicabile în activitatea noastră, și făcute în așa fel încât, prin folosirea lor să putem concretiza cât mai multe oportunități de vânzare. Multitudinea de studii de caz, exemplele concrete de tehnici care trebuiesc folosite, predate de cei de la echipa Ascendis mi-au arătat că se poate, trebuie doar să găsim soluții alternative la provocările cu care ne confruntăm
în activitatea noastră zilnică. Țin să mulțumesc pe această cale conducerii Melinda Impex Instal pentru șansa care mi s-a acordat de a lua parte la aceste cursuri.
Mezei Zsolt (manager vânzări electrice):
La șirul de instruiri Ascendis am petrecut zile interesante alături de o persoană cu gândire pozitivă, în persoana dl-ui Dinu, fiind un lector extraordinar, cu prezentări interactive.
Aș sublinia câteva lucruri care au rămas pentru mine memorabile, pe lângă șirul lung de idei pe care putem folosi în viața de zi cu zi. În primul rând am aflat lucruri interesante în cea ce privește abilitățile colegiilor din vânzare.
La prima instruire, chiar dacă am știut aceste idei din instinct, am învățat niște lucruri mărunte, dar foarte importante în legătură cu relația cu clienți. Rezolvarea problemelor în așa fel să nu pierdem clientul fidel.
La a doua instruire am învățat Negocierea, Organizarea Negocierii, Pregătirea la negociere, și nu în ultimul rând Obiectivul acestuia.
Cel mai important lucru pentru mine a fost că există „no deal” – dacă nu avem de câștigat din această negociere.
La a treia instruire am parcurs aceste etape mai intens și am învățat cum trebuie să influențăm clientul în sensul bun al cuvântului în așa fel încât să avem de câștigat ambele părți din această afacere. Pentru că cea mai bună afacere iese dacă avem WIN-WIN adică CÂȘTIGCÂȘTIG.
Grumăzescu Ciprian (șef magazin, BV):
Referitor la instruirea ASCENDIS, vă pot spune că a fost cel mai frumos și interactiv curs de vânzări la care am participat până acum.
In primul rând am cunoscut și consolidat relațiile dintre noi colegi care lucram la această companie Melinda Instal și am descoperit lucruri minunate despre colegii mei de la filialele din țară și Odorhei.
Această instruire m-a ajutat în dezvoltarea mea pe partea de vânzări și chiar și în viața personală! Am învățat cum să tratăm problemele clienților și cum să transformăm clienții vizitatori în clienți cumpărători.
Întotdeauna într-o negociere când oferim ceva, trebuie să știm să și cerem pentru a fi o vânzare de tip WIN-WIN.
Mereu trebuie să fim organizați, să cunoaștem foarte bine produsele și să oferim încredere astfel încât clienții să revină în magazinele noastre cu plăcere chiar să spună și altor persoane despre experiența plăcută din magazinele noastre!
Să punem întrebări pentru a descoperi nevoile clienților și să îi ajutăm să cumpere exact ceea ce au nevoie.
Putem face mici "cadouri" prin care să surprindem clienții chiar și o simplă bomboană, o cafea etc. și chiar și un simplu „La mulți ani!” poate face clientul/colaboratorul să se simtă WOW!
Ceea ce spunem să și facem întotdeauna! Să nu uităm să zâmbim! (chiar și la telefon, pentru că clientul simte asta) Am împărtășit și colegilor mei ceea ce am învățat la aceste cursuri.
Cum să atragem noi instalatori prezentând avantajele colaborării cu noi: bonusuri, prețuri, timp, mai multe lucrări, livrare, calitatea produselor etc. Aș putea continua cu enumerările pentru că sunt foarte multe.
Doresc pe această cale să mulțumesc companiei Melinda Instal pentru că a investit în mine și am participat la aceste cursuri extraordinare și am putut învăța atâtea lucruri noi și interesante!
Și nu în ultimul rând mulțumesc celui mai bun trainer Ionel Dinu!
Ce face un bun vânzător? – Vinde!


 

 

Sediu Central

RO

535600 Odorheiu Secuiesc
Jud.Harghita

Str.Beclean Nr.314

Romania

 

Date de Contact

Sunati-ne la:
Tel. 0266-207 400, +40 740-150 150
Fax.:0266-207 401, 0266-207 402

Email:

 

Newsletters

Subscribe and get the latest updates, news, and more...